avasaba

درباره وبلاگ
این وبلاگ جهت سرگرمی و خدمت به ترکمنان عزیز طراحی شده است
نويسندگان
پيوندهاي روزانه
پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان محل دوست یابی ترکمنان عزیز و آدرس torkmanchat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آتالار نقلي
ماتال
ترکمن گوزل آدلري

سخن روز

حتما شما هم با بازی Counter Strike آشنایی دارید و تا به حال از آن لذت برده اید . این بازی به خاطر برخی از ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی هایی نظیر گرافیک خوب ، سرعت بالا و قابلیت بازی کردن به طور گروهی از خصوصیات Counter Strike به شمار می آورد .

Counter Strike کانتر

نسخه ای که برای شما تهیه کرده ایم نیازی به نصب بر روی سیستم عامل را ندارد و تنها کافیست تا با یک بار کلیک بازی را اجرا کنید . با کپی کردن این نسخه بر روی فلش مموری خود می توانید آن را همیشه همراهتان داشته باشید تا در هر مکانی که به کامپیوتر دسترسی داشتید استفاده نمایید .

حجم نسخه پرتابل در حد محسوسی کاهش یافته است و می توانید به سادگی آن را بر روی هر گونه Flash Memory کپی نمایید .
حجم : ۶۴٫۵۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

..

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:46   توسط محمود  |

دانلود بازی زیبای عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012

Ice Age Continental Drift Arctic Games PC دانلود بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC


 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP\Vista\7

 CPU: Intel Pentium D 3.0 GHz\ AMD Athlon64 X2 Dual Core

  RAM: 1 GB

Graphic: 512 MB Graphics Memory

H.D.D: 3 GB Free Disk Space

Sound Card: DirectX 9 Compotible

thumxb 300x169 دانلود بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC


 

thumdb 300x169 دانلود بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC


 

ddf 300x169 دانلود بازی عصر یخبندان 4 Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games 2012 برای PC

فرمت:ISO

حجم: 1.68 گیگا بایت

دانلود: دانلود مستقیم

رمز:www.yasdl.com

..

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:45   توسط محمود  |

به یاد گذشته ها که می افتیم یاد کنسول های بازی قدیمی همچون آتاری, میکرو و سگا می افتیم. بازی های بسیار زیادی بودند که ما را ساعت ها با آن گرافیک پایین خود پای دستگاه خود می نشاندند. از جمله این بازی ها می توان به بازی هویج خور , کمبت , رامبو , سوپرمن , جیمز باند , پارک ژوراسیک و … اشاره کرد. این مجموعه بازی رایگان که در سایت ” بازی های رایگان ” برای شما تهیه شده شامل 30 بازی سگا است. این بازی ها محصول SEGA GAMES هستند و فکر نکنم نیاز به توضیح زیادی باشد.


 

حجم فایل : 55.14 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

..

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:44   توسط محمود  |

european_street_racing-pc.jpgیک بازی سبک مسابقه ای بی نظیر بایستی این خصوصیت را داشته باشد که اولا پیست های مسابقه و در واقع مسیرهای مسابقه در مراحل مختلف از روی مدل واقعی عینا طراحی شده باشند و اینکه بازی دارای گرافیک بالا بوده و جزییات محیط اطراف به زیبایی طراحی شوند. تمامی این ویژگی های ذکر شده را می توانید در بازی بسیار جذاب European Street Racing 1.0 مشاهده کنید. در این بازی تعداد 7 مسیر از انواع اقسام مسیرهای مسابقه ای با جزییات عالی را از شهرهای معروف جهان از جمله لندن، پاریس، هامبورگ، برلین، مسکو، ورشو و مادرید تجربه خواهید کرد. کسی که در هر هفت شهر ذکر شده مقام اول را کسب کند به عنوان راننده خیابان سال معرفی شده و از امتیازات فراوان و مزایای ویژه بهره مند خواهد شد. جذابیت بازی بعد از برنده شدن در هفت مسیر مضاعف شده و هیجان بازی دو چندان می شود که آن را می توانید با دانلود این گیم و بازی با آن تجربه کنید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل)  می باشد.
توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.
 

 
ویژگی های بازی European Street Racing 1.0:
ـ گرافیک فوق العاده
ـ پرداختن عالی به جزییات
ـ انجام مسابقات در هفت شهر از معروف ترین شهر های جهان
ـ بازی به صورت پرتابل
حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل 2000/XP/Vista
ـ پردازنده مرکزی 1.6GHz
ـ حافظه موقت 1GB
ـ کارت گرافیک 128MB

201001111211391627.jpgdutxpgemdc.jpg11841909291.jpg939666_20070619_screen001.jpg
..

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:43   توسط محمود  |

nalid.jpg
نام بازی : Nail'd
ژانر : Racing
پلتفورم ها : PC , XBOX360 , PS3
خالق : Techland
ناشر : Deep Silver
قابلیت آنلاین : دارد
درجه بندی سنی : E
حس میخکوب کننده ای از نهایت سرعت در طول بازی همراه گیمرهاست. بازتاب سریع آذرخش و مهارت های تاکتیکی همان چیزی است که مخفف بین پیروزی و شکست است. سواری فوق العاده خطرناک در دل کوههای پر پیچ و خم و پر فراز و نشیب. شیب عمودی نزدیک به 70 درجه و این یعنی همان احساس پمپاژ در درون قلب شما! طراحی پیست با مناظر خیره کننده. یادگیری اصول نقشه برداری و رهیابی در طول مسابقه. کنترل موتور چهار چرخ بین زمین و آسمان با کنترل کامل بر روی آن. کوتاه شدن زمان... افزایش یافتن طول جهشی که در پیش رو دارید...تغییرات زوایای پرش که می تواند باعث پیروزی یا شکست شما در بازی شود... همه اینها را زمانی لمس خواهید کرد که پای بازی ریسینگ نایلد نشسته و در بحرش فرو رفته باشید. بازی ای که در آن مسابقات آنلاین موتورسواری نمایشی در جریان دارد و رکورد مسابقات و امتیازات شما ثبت شده و به نمایش جهانی در می آید و این به معنی یک شهرت جهانیست. یک سیرک خانگی به واسطه یک ویدیو گیم انتظارتان را می کشد. تمایل برای تنظیم پارامتر های مختلف بازی... چیزی که شما قادر هستید برای بهبود حرکات نمایشی خود آنرا انجام دهید. و کارهای منحصر به فردی که حقیقتا بی نظیر خواهند بود در انتظار شماست. با تجربه یک بازی به نام Nail'd
برای دانلود و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب روید .
 
حداقل سیستم مورد نیاز :

* سیستم عامل : ویندوز ایکس پی (با SP3) یا ویندوز ویستا (با SP1)
* پردازنده : اینتل پنتیوم 4 3.2 گیگاهرتز ، اینتل پنتیوم دی 2.66 گیگاهرتز ، پردازنده Athlon 64 3500 + و یا بالاتر
* رم : 1 گیگابایت ویندوز ایکس پی / 2 گیگابایت ویندوز ویستا
* هارد : 4 گیگا بایت فضای دیسک آزاد
* گرافیک : 256 مگابایت حافظه گرافیکی با سایه زن مدل 3.0 و یا بالاتر
* کارت صدا : سازگار با DirectX 9
* DirectX : 9.0c نسخه

 

سیستم پیشنهادی :

* سیستم عامل : ویندوز ایکس پی (با SP3) یا ویندوز ویستا (با SP1)
* پردازنده : اینتل پنتیوم 4 3.2 گیگاهرتز ، اینتل پنتیوم دی 2.66 گیگاهرتز ، پردازنده Athlon 64 3500 + و یا بالاتر
* رم : 2 گیگا بایت
* هارد : 4 گیگا بایت فضای دیسک آزاد
* گرافیک : 256 مگابایت حافظه گرافیکی با سایه زن مدل 3.0 و یا بالاتر
* کارت صدا : سازگار با DirectX 9
* DirectX : ورژن 10

اسکرین شات های بازی:

naild-first-look-20100420040202499-000_resize.jpgnaild E3 screenshot 1--article_image_resize.jpg
naild-2-custom-550x310_resize.jpg
nail_d-all-all-screenshot-025_resize.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 2 با حجم 1 گیگابایت
دانلود قسمت 3 با حجم 173 مگابایت

پسورد:www.mihandownload.com


راهنمای نصب:
ابتدا قبل از همه چیز ، پس از دانلود کردن بازی ، آنتی ویروس خود را غیر فعال نموده تا فایل های موجود در پوشه Crack پاک نشوند. پس از غیر فعال سازی آنتی ویروس خود ، بازی را اکسترکت کنید. حال دقت داشته باشید که به هیچ وجه به اینترنت متصل نباشید و کاملا کامپیوتر شما از اینترنت قطع باشد. حال به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب از شما سریالی درخواست می شود که می توانید از طریق rld-naildkg.exe که در پوشه Crack قرار دارد ، سریالی را Generate کنید و بازی را نصب کنید. پس از اتمام نصب ، به محل نصب بازی رفته و فایل اجرایی naild_activator.exe را کپی کنید و سپس این فایل را اجرا نمایید. پس از اجرا به شما گفته می شود که سریالی به طور خودکار ایجاد شده ، دکمه ای را بزنید تا پنجره بسته شود. حال به اجرای بازی بپردازید. در قسمت ساختن اکانت ، گزینه Local Profile را انتخاب کنید و از ساختن اکانت آنلاین خود داری کنید. دقت داشته باشید که در هنگام بازی همچنان به اینترنت متصل نباشید ولی می توانید پس از انجام مراحل بالا ، آنتی ویروس خود را فعال کنید.
راهنمایی هنگام مشکلات:

اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.
 در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.
اینها مشکلاتی هستند که شاید برای بسیاری از دوستان پیش بیاید ،سعی کنید این نکات را رعایت کرده تا به راحتی به اجرای بازی بپردازید

..

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:42   توسط محمود  |

اگر شما هم از بازی خور های قدیمی باشید بازی قارچ خور را در کنسول میکرو حتما می شناسید. یکی از شخصیت های محبوبی که در دل بسیاری از ما جای دارد. وقتی اسمش به گوشمان می خورد خاطرات فوق العاده شیرین کودکی از جلوی چشمانمان گذر می کند. این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی جدید و کم حجم این بازی با نام Super Mario Hood را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این بازی دوستانتان اسیر و به دار آویخته شده اند. شما باید با مهارت و سرعت خود آن ها را آزاد کرده و از مرگشان جلوگیری کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 1.21 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

..

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:41   توسط محمود  |

کمتر کسی پیدا می شود تا به حال اسم ماریو رو نشنیده باشد.این شخصیت جذاب از اولین سخت افزارهای بازی تا به حال در عرصه ی بازی ها حضور داشته است و به نوعی هم سر بوده است.این بازی یکی از برترین بازی هایی می باشد که از سری بازی های ماریو عرضه گشته است.حتما این بازی را دریافت کنید چون در یکی از برترین سایت های بازی رتبه ی دوم را کسب کرده است و بسیار محیط جذابی دارد. این بازی در سبک بازی کراش ۴ بوده  و به نوعی رالی بسیار جذابی در آن برقرار می باشد.این بازی از جمله بازی های کمپانی نینتندو می باشد که در کنار امولاتور نینتندو قرار گرفته است و می توانید بوسیله ی این امولاتور این بازی را اجرا کنید.

 

mario بازی جدید و مهیج ماریو ماشین سوار   Mario Kart 64

 

source بازی جدید و مهیج ماریو ماشین سوار   Mario Kart 64 توضیحات: حتما قبل از اجرای بازی فایل راهنما را که در داخل فایل دانلود قرار دارد مطالعه نمایید.

password بازی جدید و مهیج ماریو ماشین سوار   Mario Kart 64پسورد فایل : www.downloadha.com

download بازی جدید و مهیج ماریو ماشین سوار   Mario Kart 64 لینک دانلود – 11.2 مگابایت | لینک کمکی

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:40   توسط محمود  |

دانلود Angry Birds Rio نسخه جدید پرندگان خشمگین ریو


 

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Rio :
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 

 

پسورد فایل:www.asandownload.com

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:25   توسط محمود  |

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید!

در تازه‌ترین به‌روز رسانی که برای نسخه «پرندگان خشمگین: فصول» ارائه شده و البته بی‌ارتباط با فصل گرم تابستان نیز نیست، شاهد مراحل جدید البته این‌بار با گیم پلی و  فیزیک و شاید بهتر است بگوئیم تکنیک جدید هستیم.

در به‌ روزرسانی جدید پرندگان خشمگین قادر به حرکت در زیر آب نیز هستند و البته در همان زمان خوک‌ها نیز با افتادن در آب غرق می‌شوند.

فیزیک جدید بسیار سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد و خوب ما پیشنهاد می‌کنیم تا این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید.

بازی Angry Birds Seasons یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.


داستان بازی در نوع خود بسیار جالب است، شما در نقش پرندگانی ظاهر می‌شوید که تخم ‌مرغ ‌های شما توسط چند خوک بدطینیت دزدیده شده و شما نیز با تمامی بستگان خود که شامل انواع پرنده می ‌شود، برای آزاد کردن تخم ‌مرغ‌ های خود و از بین بردن این حیوانات بدجنس به آنها حمله می‌کنید.

دشمنان این پرندگان که همان خوک ‌ها باشند، هر چه‌قدر که دارای تجهیزات جانبی بیشتری ـ همانند کلاه‌خود ـ باشند، شما باید دفعات بیشتری به آنها آسیب وارد کنید تا از بین بروند و معمولاً در آخر هر فصل شما باید خوکی با تاجی بر سر را از بین ببرید که بسیار مشکل خواهد بود.

برای این کار، شما باید با استفاده از منجنیق، پرندگان خود را به سوی ساختمان‌ های نامتعادل خوک‌ها پرتاب کنید تا بتوانید تخم ‌مرغ‌ های دزدیده شده خود را پس بگیرید.

هر چقدر که شما بتوانید با تعداد کمتری پرتاب، خوک‌ها را از بین ببرید، دارای امتیاز بالاتر و در نتیجه ستاره‌های بیشتری خواهید شد. البته در این میان نباید نقش تخم‌مرغ‌های طلایی را از یاد ببرید.

در بازی یک سری تخم‌مرغ طلایی هم مخفی شده است که شما با یافتن آنان دارای امتیاز بالاتر و اچیومنت‌های بیشتری خواهید بود.

ویژگی های بازی Angry Birds Seasons:
- شامل قسمت های مختلف برای مناسبت های گوناگون
- مراحل جذاب و پی در پی برای هر قسمت
- از بین بردن خوک های نفرت انگیز
- تلاش برای هدف گیری صحیح
- و …

راهنمای نصب:
۱- بازی را نصب کنید ولی آن را اجرا نکنید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
۳- بازی را اجرا کنید در صورت وجود بر روی عبارت “Active Full Version” کلیک کنید.
۴- در پنجره باز شده، شماره سریال THET-ALEV-LEFR-USWO وارد کنید.

توجه: اگر هنگام اجرای بازی با پیغام OpenGL مواجه شدید، می بایستی درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید!

دانلود از لینک مستقیم – ۶۱ مگابایت
پسورد: ندارد
 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:0   توسط محمود  |

Closure یک بازی پازل و فکری می باشد که شما را به دنیایی تیره و تاریک می برد که تمام محیط اطراف شما بر پایه ی نور می باشند . شخصیت اصلی بازی یک عنکبوت عجیب و غریب است که برای گذراندان مراحل می بایست به دنبال نور باشید . در بازی سه شخصیت دیگر نیز وجود دارند که یک کارگر کارخانه با کلاهی گنبدی شکل ، یک دختر و یک شخصیت مخفی و مرموز می باشد که هریک داستانی متفاوت دارند . دنیای بازی متشکل از مکان های ترسناکی همچون یک کارخانه قدیمی ،‌ جنگل تیره ، کارناوال و … است که هریک چالشی جدید را برای شما به وجود خواهند آورد ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را مشاهده نمایید .

 

Closure دانلود بازي فكري Closure براي PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Closure S2 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC Closure S1 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC

Closure S4 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC Closure S3 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC

Closure S6 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC Closure S5 smal دانلود بازي فكري Closure براي PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازي فكري Closure براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  password دانلود بازي فكري Closure براي PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازي فكري Closure براي PC لینک دانلود – 313.4 مگابایت | لینک کمکی

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:16   توسط محمود  |

 کرک نهایی و تست شده PROPER اضافه شد. ۱۰۰% کاربردی

 

آموزش نصب پچ تغییر زبان:
۱٫ ابتدا پچ را در محل نصب بازی کپی کرده و آن را اجرا میکنید.
۲٫ تاریج میلادی سیستم خود را به ۲۰۱۲/۰۸/۱۰ یا همان ۱۰ آگوست ۲۰۱۲ تغییر میدهید.
۳٫ ASMLauncher.exe را اجرا کرده و زبان انگلیسی را انتخاب کنید و سپس Launch GAME را بزنید.
۴٫ از بازی لذت ببرید.

 

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت اول

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت دوم

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت سوم

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت چهارم

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت پنجم

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت ششم

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت هفتم

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی لینک دانلود مستقیم پارت هشتم

Size9 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی حجم : ۷٫۹۵ گیگابایت

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی دانلود کرک جدا SKiDROW

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی دانلود پچ تغییر زبان روسی به انگلیسی

Download10 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی دانلود کرک جدید PROPER

Password9 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی رمز : www.sibdownload.com

Spiderman1 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی

Spiderman2 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی

Spiderman3 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی

Spiderman4 دانلود بازی The Amazing Spiderman + کرک SKiDROW و پچ زبان انگلیسی

 

راهنمای نصب

1- بعد از دانلود تمامی پارت ها انها را در یک پوشه قرار داده و پارت به عنوان مثال: Crysis.part01 را اکستراکت نمایید برای اکستراکت کردن نیاز به برنامه Winrar میباشد که بروی سایت موجود است این برنامه به طور خورکار تمامی  پارت ها را در کنار یکدیگر قرار داده و بازی را از حالت فشرده به نسخه آماده نصب تبدیل مینماید

2- در صورتی که در هنگام اکستراکت با پیام خطایی مانند: ! CRC failed in the encrypted file FIFA 12 PC\rld-fi12.iso (wrong password ?) مواجه شدید بدین معنی است که پارتی که دانلود شده در هنگام دانلود آسیب دیده و دچار مشکل شده است برای حل مشکل پارت خراب را باز کرده و از منوی Tools در Winrar و سپس گزینه Repair Archive اقدام به تعمیر پارت ناقص بپردازید در صورت نا موفق بودن عملیات پارت خراب را به کلی از سیستم حذف نمایید و مجدد پارت خراب را از سایت دانلود نمایید. البته در بسیاری از موارد شما با ارور Wrong Password هم مواجه میشوید که یا به دلیل اشتباه وارد کردن پسورد و یا به دلیل خرابی هنگام دانلود میباشد

نکته مهم: از آنجایی که شما ممکن است به دانلود مجدد پارت های خراب اقدام نمایید توجه داشته باشید که چون قبلا شما اقدام به دانلود نموده اید در هنگام دانلود مجدد این فایل در همان پوشه مجدد قرار گرفته میشود که به دلیل اینکه فایل قبلی با همان نام  موجود است دانلود منیجر اقدام به تعویض نام فایل به صورت مثال: Nedd.for.speed.part11_2.rar مینمایید که این تغییر نام باعث میشود که در  هنگام Extract مجددا پارت ابتدایی (خراب) انتخاب شود که شما باز به ارور خرابی پارت مواجه میشوید پس به اسم فایل جدید دانلودی دقت نمایید.

نکته مهم: دانلود در هنگام شب به دلیل بالا رفتن ترافیک اینترنت کشور از سوی کاربران ( به منظور مجانی شدن ترافیک شبانه ) یکی از دلایل اصلی خراب شدن پارت ها در هنگام دانلود در بازه زمانی شب میباشد پس توجه کنید سعی کنید در این بازی زمانی از دانلود فایلها خودداری نمایید.

3- پس از اکستراکت موفقیت آمیز بازی شما به فایل ISO یا همان Image بازی روبرو میشوید که برای نصب برای کاربران PC باید توسط برنامه Daemon Tools فایل ایمیج را Mount نماید و یا توسط Winrar اکستراکت مجدد نموده و سپس نصب نمایید. برای کاربران XBOX هم میتوانند فایل ایمیج را  بروی دی وی دی 9 رایت نموده و استفاده نمایند.

4- تمامی بازی ها نیاز به نصب آخرین ورژن دایرکت ایکس که بروی سایت نیز موجود است و جدید ترین درایور کارت گرافیک میباشد همچنین به همراه بازی معمولا فایل های مورد نیاز بازی در پوشه Support و یا پوشه های جانبی با نام دیگر موجود است که نیاز به نصب این برنامه ها برای اجرا بازی میباشد.


 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:10   توسط محمود  |

 

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

 

 این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!  

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 8 GB of free hard drive space

Video Card: 256 MB video card or equivalent (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

FiFa 13 S2 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC FiFa 13 S1 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC

FiFa 13 S4 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC FiFa 13 S3 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC

FiFa 13 S6 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC FiFa 13 S5 smal دانلود بازی FIFA 13 برای PC

 

source دانلود بازی FIFA 13 برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال می باشد. حال فایل های فشرده را اکسترکت نمایید و فایل ISO به دست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید و پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در فولدر Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید . با فایروال خود تمام فایل های موجود در پوشه ی بازی را BLOCK نمایید و در بازی از رفتن به بخش های آنلاین خودداری نمایید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

download دانلود بازی FIFA 13 برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

download دانلود بازی FIFA 13 برای PC دانلود کرک RELOADED به صورت جداگانه

 

download دانلود بازی FIFA 13 برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

  caution دانلود بازی FIFA 13 برای PC این نسخه با کرک RELOADED آماده شده است و در آن تنها سایر زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند و از کیفیت ویدئوها و یا سایر بخش های بازی چیزی کم نشده است .

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:9   توسط محمود  |

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: XP , Vista and Windows 7

CPU : Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or equivalent AMD processor

RAM : 1 GB or more

Graphic Card : Nvidia Geforce 6300 or ATI Radeon x1200 or Intel HD graphics 3000

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

RESOLUTION : 800×۶۰۰ or more

 

سیستم پیشنهادی:

System: Windows XP SP3, Vista SP2, 7

CPU : Intel Core2 Duo 2.0GHz or equivalent processor

RAM : 2 GB or more

Graphic Card : NVIDIA GeForce 7900 or AMD/ATI Radeon HD2400 or better

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

RESOLUTION : 1280×720 or more

 

تصاویری از محیط بازی:

PES 2013 S2 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC PES 2013 S1 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

PES 2013 S3 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC PES 2013 S4 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

PES 2013 S5 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC PES 2013 S6 smal دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

 

caution دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ اسفند ماهفعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

نسخه SKIDROW بازی

source دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

 - دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC – دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire و Putlocker و ۶ سرور قدرتمند دیگر (کلیک کنید)

 

رفع مشکل اختلال در نسخه SKIDROW:

پس از نصب و اجرای بازی، اگر در هنگام ورود با اختلال (کرش) نمودن بازی مواجه شدید، چندین راه برای رفع این مشکل در نسخه اسکیدرو واجود دارد:

۱) راحت ترین راه دانلود فایل زیر و جایگزین نمودن آن در فولدر IMG در محل نصب بازی شما می باشد.

 

 download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC - دانلود فایل Crash FIX بازی

 

2) هنگامی که بازی کرش نمود، از بازی خارج شده، گیم پد خود را از کامپیوتر قطع نمایید و سیستم را ریستارت نمایید. پس از بالا آمدن ویندوز، از صحت غیرفعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید. حال دوباره بازی را کرک نمایید و بازی را اجرا نمایید.

۳) در قسمت Run ویندوز خود عبارت regedit را تایپ نمایید تا وارد قسمت رجیستری ویندوز خود شوید. حال به آدرس زیر رفته

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\KONAMI\PES2013]

در قسمت "code"=""

در بین دو کاما بعد از مساوی، سریال نامبر بازی را وارد نمایید. سپس کرک RELOADED را که در انتهای همین پست می باشد در محل نصب بازی کپی نموده و به اجرای بازی بپردازید. (سریال نامبر بازی در دانلود جداگانه کرک RELOADED بازی موجود می باشد)

 


 

نسخه RELOADED بازی

source دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب بازی از شما درخواست سریال می شود، که سریال زیر را وارد نمایید (سریال را به صورت دستی وارد نمایید و از کپی نمودن سریال خودداری نمایید):

V7TV-W3JX-6CC3-3DDU-Y3W7

پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: در این نسخه هیچ نیازی به فایل های FIX که برای نسخه SKIDROW عرضه شده است نمی باشد. شما تنها لازم است که بازی را دانلود و طبق توضیحات نصب، نصب نمایید و از بازی لذت ببرید. این نسخه، نسخه پیشنهادی وبسایت دانلودها می باشد.

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

 - دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

 

دانلود پچ بازی PES 2013

 

 

source دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2012/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

 

download دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0 لینک های دانلود :   Rapidshare    Direct Link

 

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:10   توسط محمود  |

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: XP , Vista and Windows 7

CPU : 2 GHz dual core 64-bit Intel or AMD processor

RAM : 1 GB or more

Graphic Card :  DirectX 9 compatible 512 MB graphics card, Nvidia 200 series series or AMD Radeon 4000 series

SOUND: Any sound card which supports DirectX 9.0

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

 

سیستم پیشنهادی:

System: Windows XP SP3, Vista SP2, 7

CPU : 2.8 GHz dual core 64-bit Intel or AMD processor

RAM : 2 GB or more

Graphic Card : DirectX 10 compatible 1GB graphics card, Nvidia 400 / AMD 5000 series

DIRECT X : Direct X 9.0 or more

 

تصاویری از محیط بازی:

Borderlands 2 s1 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s2 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

Borderlands 2 s3 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s4 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

Borderlands 2 s5 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC Borderlands 2 s6 دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

 

source دانلود بازی Borderlands 2 برای PC توضیحات نصب:

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال ویندوز یا آنتی ویروس خود بلاک کنید تا از دسترسی بازی به اینترنت و آپدیت آن جلوگیری شود. همچنین فایل اجرایی بازی را در قسمت Exclusions آنتی ویروس خود قرار دهید تا زمانی که آنتی ویروس خود را فعال می سازید از پاک کردن کرک بازی جلوگیری شود. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج: 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

download دانلود بازی Borderlands 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

 

 

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

download دانلود بازی Borderlands 2 برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

 

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Lin

.

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:9   توسط محمود  |

f1 12 دانلود بازی F1 2012 برای PC

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP , Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+

RAM: 2 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD2600 or NVIDIA Geforce 8600

Sound Card: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی بازی:

OS: Windows Vista or Windows 7

CPU: AMD Bulldozer or Intel Core i7

RAM: 3 GB

HDD: 15 GB free disk space

Graphics: AMD HD6000 Series or Nvidia GTX500 Series

Sound Card: DirectX Compatible

   

تصاویری از محیط بازی :

 

F1 2012 S2 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S1 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 S4 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S3 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

F1 2012 S6 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC F1 2012 S5 smal دانلود بازی F1 2012 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

download دانلود بازی F1 2012 برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Rapidshare    Direct Link

 

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:9   توسط محمود  |

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:9   توسط محمود  |

 

NBA 2K13 PC دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 2 GB of free hard drive space

Video Card: 512 MB or more memory Nvidia Geforce 6600 or ATI Radeon equivalent

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

NBA 2K13 S2 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC NBA 2K13 S1 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 S4 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC NBA 2K13 S3 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 S6 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC NBA 2K13 S5 smal دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی NBA 2K13 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی NBA 2K13 برای PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:4   توسط محمود  |

 

Medal of Honor Warfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

 

 

نیروهای آمریکایی با نیروهای بومی فیلیپین دست به دست هم می دهند تا تروریست های منطقه را نابود کنند. مرحله در یک ساختمان بزرگ شروع می شود که پر از آب است. این بخش به خوبی یک FPS پرخرج را نشان می دهد و لحظات هیجانی، انفجار و تکه تکه شدن ساختمان در آن دیده می شوند. یکی از قابلیت های جالب بازی، گذر از درها است. می توانید با لگد آن ها را باز کنید، از C4 استفاده کنید و یا ابتدا آن را نیمه باز کرده و یک Flashbang به داخل اتاق بفرستید و در صحنه آهسته وارد اتاق شوید. دموی بازی، ما را وارد آب می کند، شما می توانید سوار قایق های جت شوید و با استفاده از تیربار، دشمنان روی پشت بام ها را از پا درآورید. این مرحله به خوبی فیزیک قدرتمند موتور Frostbite 2 را نشان می دهد و شما می توانید مشاهده کنید که یک ساختمان از هم می پاشد و چه اثری بر جای می گذارد. دمو با این صحنه تمام می شود که دو هلیکوپتر قایق ها را بلند می کنند و در حالیکه Tier 1 پیروزمندانه با هلیکوپتر و قایق در هوا است، این مرحله به پایان می رسد.

مسلماً بخش چندنفره یکی از مضامین اصلی فروش بازی است و گودریچ (Goodrich) قول بخش بسیار جالبی را داده است. بازی در بخش چندنفره خیلی شبیه به FIFA کار می کند و اجازه می دهد که مخاطب در کشوری که دوست دارد، مبارزه کند. ۱۲ نیروی بین المللی Tier 1 از ۱۰ کشور مختلف در بازی وجود دارند که شامل آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و لهستان هستند. گودریچ بر این باور است که بازیکن ها دوست دارند ملیت خود را در بخش چندنفره نمایش دهند و او این بخش را Blue on Blue می داند، جایی که خوب ها با خوب ها مبارزه می کنند! گودریچ به این موضوع اشاره می کند که این بخش همانند دعواهای مدرسه ای خواهد بود. چیزی که Medal of Honor: Warfighter نشان داد، قاب بازی های اول-شخص را نمی شکند و آنچنان چیز جدیدی را اضافه نمی کند، ولی در عوض بازی سعی می کند که عنوانی درخور باشد.

 

حدقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista SP1

CPU : 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz Athlon X2

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia 8800 GTS 512 MB VRAM or better / ATI Radeon 3870 512 MB VRAM

DirectX®: DirectX 10.1

سیستم پیشنهادی بازی  :

OS: Windows 7 SP1

CPU : 3 GHz Intel Core 2 Quad / 3 GHz AMD Phenom II X4

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: NVidia GTX 560 1024 MB VRAM or better / ATI Radeon 6950 1024 MB VRAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

Medal of Honor Warfighter S2 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC Medal of Honor Warfighter S1 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter S4 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC Medal of Honor Warfighter S3 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

Medal of Honor Warfighter S6 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC Medal of Honor Warfighter S5 s دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC

 

caution دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC توضیحات نصب : پس از دانلود فایل ISO را با برنامه ی Winrar اکسترک کنید ، همچنین می توانید آن را با استفاده از نرم افزارهایی همچون Demon Tools مونت نمایید . با استفاده از DVD1 بازی را نصب کنید . و کرک به صورت خودکار اعمال خواهد شد . اگر در کرک کردن مشکل داشتید ، کرک را به صورت جداگانه دریافت نمایید و در محل نصب بازی کپی کنید . بازی را با فایل launcher.exe اجرا کنید و بهتر است این فایل رو با فایروال بلوک نمایید . اگر در ویندوز XP در نصب بازی مشکل دارید ، فایل MOHW1.zip, MOHW2.zip (موجود در DVD1 و ۲ ) را اکسترک کنید (بدون نصب) و همچنین فایل آپدیت (Update_common.zip) و کرک (Crack.zip) را نیز در همان پوشه بریزید .

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود DVD1 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link 

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

  download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود DVD2 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link  

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود کرک FLT بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PC دانلود آپدیت بازی به صورت جداگانه

 

- هردیویدی فایل های بالا (کرک و آپدیت) در DVD2 و در پوشه Fairlight موجود می باشند .

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:4   توسط محمود  |

                    Dishonored-SKIDROW

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

 

 

در اینجا شما می توانید انتخاب کنید که او را چطور تعقیب کنید. در دست چپتان نیروی جادویی و یک چاقوی کوچک هم در دست راست دارید. می توانید با مبارزات سنگین به حالت Hack-and-Slash دشمنان را از پا درآورده و پیش بروید و یا می توانید با سیستم جالبی، بازی را متوقف کنید و با انتخاب دشمنان، حرکات تمام شونده روی آن ها انجام دهید. شما همچنین می توانید وارد ذهن مردم و حیوانات هم بشوید و از آن ها برای حرکت در اطراف استفاده کنید و محیط ها را ارزیابی کنید و به طور مثال پس از گذشتن از یک در بسته، ناگهان دوباره در قالب کوروو ظاهر شوید. شما کارهای زیادی با قابلیت های بازی می توانید انجام دهید.

مثلاً می توانید یک مین را به یک موش وصل کنید و در قالب موش قرار گرفته و وارد یک جمعیت بزرگ شوید و به محض رسیدن به آن ها در قالب یک شخص دیگر قرار گرفته و از آنجا فرار کرده و همه جا را منفجر کنید. کار دیگری که می توانید انجام دهید، این است که وقتی دشمن به شما شلیک کرد، بازی را متوقف کنید و وارد ذهن فرد شلیک کننده شوید و با او به سمت گلوله بیایید و باعث شوید که خودش را بکشد! شهر Dunwall مکان جالبی است که می توانید کارهای زیادی در آن انجام دهید. آقای ویکتور آنتونو (Viktor Antonov) کارگردان هنری Arkane است که شهر City 17 را در Half-Life 2 طراحی کرده بود و کار وی در Dishonored همچنان عالی است و فضای شهر بسیار بزرگ و زیبا است. هیچ الکتریسیته ای در Dunwall وجود ندارد. طراحی معماری و لباس ها خیلی ویکتوریایی است.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista / Windows 7

CPU : Intel 3.0 GHz dual core or better

RAM: 4 GB system RAM

Hard Disk Space: 9 GB of free hard drive space

Video Card: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)s

Sound: Windows compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista / Windows 7

CPU : Intel 2.4 GHz quad core or better

RAM: 4 GB system RAM

Hard Disk Space: 9 GB of free hard drive space

Video Card: DirectX 9 compatible with 768 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)s

Sound: Windows compatible sound card

 

تصاویر محیط بازی :

Dishonored S2 smal دانلود بازی Dishonored برای PC Dishonored S1 smal دانلود بازی Dishonored برای PC

Dishonored S4 smal دانلود بازی Dishonored برای PC Dishonored S3 smal دانلود بازی Dishonored برای PC

Dishonored S6 smal دانلود بازی Dishonored برای PC Dishonored S5 smal دانلود بازی Dishonored برای PC

 

caution دانلود بازی Dishonored برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Dishonored برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

 

download دانلود بازی Dishonored برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

 

caution دانلود بازی Dishonored برای PC در این نسخه تنها نام سازندگان بازی (Credits) حذف شده است و بازی با کرک SKIDROW آماده شده است .

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:4   توسط محمود  |

 

Mark of the Ninja دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

 

گیم پلی بازی با اینکه بسیار ساده است اما بهترین بهانه شما برای تمام کردن این بازی گیم پلی درگیر کننده و اعتیاد آور بازی است!در این بازی خبری از جنگ با اره و انواع و اقسام سلاح ها (مانند بازی Shank) نیست …گیم پلی بازی بر پایه استفاده از تاریکی به عنوان مهم ترین و کشنده ترین سلاح شما در بازی هست…همان طور که میدانید نینجا ها بر خلاف برادران سامورایی خود از جنگ رو در رو و جوانمردانه تا حد امکان دوری میکنند و ترجیح میدهند هدف خود را غافل گیر کنند و از بین ببرند.سازندگان به خوبی این موضوع را درک کرده اند و از این موضوع در بازی به زیبایی هرچه تمام تر بهره گرفته اند.وقتی در تاریکی هستید اکثر دشمنان قادر نیستند شما را ببینند اما اگر از مراحل ابتدایی بازی عبور کنید و به مراحل پایانی و میانی بازی برسید متوجه خواهید شد آنقدرها که فکر میکردید در تاریکی امنیت ندارید!

نوع هوش مصنوعی در بازی شما را بارها به چالش می کشد…یک سرباز معمولی همانطور که گفته شد در تاریکی قادر نیست شما را ببیند…این سربازان در مراحل ابتدایی حوضوری پر رنگ دارند که به دلیل ناتوانی در دید در تاریکی شما میتوانید بدون کشت و کشتار از این مراحل عبور کنید.سگ ها در این بازی با استفاده از حس بویایی خود قادر به تشخیص شما در تاریکی هستند همچنین سربازانی در بازی هستند که دوربین دید در شب دارند…چالش های بازی به این چند مورد خلاصه نمی شوند شما در این بازی با لیزر و دستگاه های حساس به صدا در مراحل بازی به وفور وجود دارند که عبور از آنها به این راحتی ها هم نیست…برای عبور از این موانع میتوانید از ستاره نینجای خود بهره بگیرید یا مجبور خواهید شد دستگاه های تولید کننده ی این لیزر ها که در مسیری دور هستند و رسیدن به آنها بسیار طاقت فرساست را نابود کنید تا بتوانید از لیزر ها بدون شناسایی شدن عبور کنید.

 

منبع توضیحات : وبسایت گیمفا

 

تصاویر محیط بازی :

Mark of the Ninja S2 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S1 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja S4 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S3 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

Mark of the Ninja S6 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC Mark of the Ninja S5 s دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Mark of the Ninja برای PC دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

                پارت3همان کرک است

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

 

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:0   توسط محمود  |


 Need for Speed Most Wanted دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360                     NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Intel 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)s

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM

DirectX®: DirectX 10.0

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Quad-Core CPU

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

Need for Speed Most Wanted S2 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S1 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S4 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S3 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S6 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S5 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

                                                                      .:::::::::::::::::::::PC::::::::::::::::::::::::.

 

download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

 

  download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC دانلود نسخه Blackbox در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

 

- در این نسخه چیزی از بازی کاسته نشده است و تمام ویدئوها و دموهای بازی به صورت کامل می باشد . دو نسخه ی قرار گرفته در سایت دانلودها تنها دارای زبان انگلیسی میباشند .

 

.:::::::::::::::::::XBOX360:::::::::::::::::::::.

download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360 دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:0   توسط محمود  |

 

Assassins.Creed.III دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360

 

 

شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.

به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: "ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد.

 

تصاویر محیط بازی :

Assassins.Creed.III S2 s دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360 Assassins.Creed.III S1 s دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360

Assassins.Creed.III S4 s دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360 Assassins.Creed.III S3 s دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360

Assassins.Creed.III S6 s دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360 Assassins.Creed.III S5 s دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

download دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360 دانلود DVD1 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare    Direct Link

 

download دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360 دانلود DVD2 در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare    Direct Link

 

.

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:0   توسط محمود  |

     Painkiller Hell and Damnation دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3, Windows Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 6 GB of free space

Video Card: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB)s

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

Painkiller Hell and Damnation S2 s دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC Painkiller Hell and Damnation S1 s دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

Painkiller Hell and Damnation S4 s دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC Painkiller Hell and Damnation S3 s دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

Painkiller Hell and Damnation S6 s دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC Painkiller Hell and Damnation S5 s دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

download دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Lin

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 11:0   توسط محمود  |

007 cover دانلود بازی 007Legends برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

CPU:Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better

RAM:2 GB RAM

VGA:Shader 3.0 or better NVIDIA® GeForce™ 9600GT 512MB / ATI® Radeon™ HD 3870 512MB or better

DX:9.0c

OS:Windows® XP/ Windows® Vista / Windows® 7

HDD:10 GB HD space

Sound:DirectX® 9.0c compatible

 

تصاویر محیط بازی :

007 legends 1 small دانلود بازی 007Legends برای PC 007 legends 2 small دانلود بازی 007Legends برای PC

007 legends 3 small دانلود بازی 007Legends برای PC 007 legends 4 small دانلود بازی 007Legends برای PC

007 legends 5 small دانلود بازی 007Legends برای PC 007 legends 6 small دانلود بازی 007Legends برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

download دانلود بازی 007Legends برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Direct Link

 

 نوشته شده در  شنبه 13 آبان 1391برچسب:,ساعت 10:57   توسط محمود  |
مطالب اخير
فهرست اصلي
نوشته هاي پيشين
آرشيو مطالب
موارد ديگر
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 888230
تعداد مطالب : 499
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


انجمن وبلاگ نویسان / انجمن وبلاگ نویسان /

Copyright © 2010 All Rights Reserved by http://www.LoxBlog.com | Design by : SAHRA